Я дуже хотіла навчитися ПРАВИЛЬНО формулювати навчальні цілі. Чому? Бо дуже люблю ставити їх по максимуму, тобто вони в мене можуть не мати властивості МАСОВОСТІ. Тому мені в пригоді стали гарні підказки (Відповідність держстандарту, конкретність, ДОСЯЖНІСТЬ та спрямованість на розвиток навичок 21 століття).
Думаю, що чіткіше зрозуміла, яким чином можна використати дослідження для реалізації проектів в умовах класно-урочної системи, хоча тут у мене ще багато білих плям, а саме:
особисто в мене і моїх учнів робота над проектами окрім уроків “пожирає” їхній і мій вільний час, я не бачу як за 45 хвилин уроку (навіть перенесеного з класу на свіже повітря) можна взяти інтервю, яке допоможе реалізувати проект, я не ВМІЮ організувати роботу учнів на уроці так, щоб вони КРАСИВО оформили результати, якщо результатом є друкована продукція (а я люблю такі результати, оскільки вони потрібні громаді). Отож, знову післяурочна робота. Хоча мені здається, що проект без додаткової спільної роботи взагалі неможливий.
Немає коментарів:
Дописати коментар